Regulamin wycieczek Orange Tours

Regulamin wycieczek Orange Tours

 

  1. Informacje o firmie:
  • Nazwa Firmy: Orange Tours
  • NIPT: M52905801O
  • Adres: Pasuria nr 137/266-ND/1, Golem, Kavaje 2501
  • Licencja: Organizator następujących usług turystycznych: organizacja wycieczek fakultatywnych i objazdowych, usługi przewodnickie, transport, zakwaterowanie.

Nr licencji: LN-9761-06-2025

Nr licencji: LN-9769-06-2025

  1. Definicje:
  • Regulamin – niniejszy regulamin strony internetowej orangetours.pl i wycieczek tam zamieszczonych, obowiązujący od momentu złożenia przez Klienta rezerwacji wycieczki do momentu zakończenia tej wycieczki.
  • Organizator – Firma Orange Tours, Pasuria nr 137/266-ND/1, Golem, Kavaje 2501, NIPT M52905801O.
  • Klient – osoba fizyczna biorąca udział w wycieczce organizowanej przez Organizatora i oferowanej na stronie internetowej Organizatora.
  • Wycieczka – impreza organizowana przez Organizatora bezpośrednio i pośrednio, której program jest zamieszczony na stronie internetowej Organizatora.
  • Rezerwacja – oświadczenie woli Klienta, które klient składa za pomocą formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej Organizatora lub telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail wysłanej do Organizatora lub osobiście w biurze Organizatora.
  • Formularz rezerwacyjny – formularz, który jest dostępny na stronie internetowej Organizatora, służący do zarejestrowania Klienta, aby uczestniczył w wycieczce.
  1. Kontakt z Organizatorem:
  • Adres strony internetowej Organizatora – orangetours.pl
  • Adres e-mail – info@orangetours.pl
  • Numer telefonu do kontaktu (w godzinach pracy biura: od poniedziałku do niedzieli w godz.: 09:00-12:30 i 17:00-21:00) – +355 69 608 0577
  1. Rezerwacje i płatność za wycieczki:
  • Rezerwacje wycieczki są dokonywane za pomocą formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej lub osobiście w biurze Organizatora lub za pomocą Whatsapp lub telefoniczne. Rezerwacja za pomocą Whatsapp lub telefoniczna oznacza również zaakceptowanie regulaminu.
  • Po złożeniu rezerwacji Klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji za pomocą poczty e-mail. W wiadomości tej będą też informacje o godzinie odjazdu autokaru oraz miejscu zbiórki.
  • Rezerwacja jest darmowa.
  • Rezerwacja musi być dokonana najpóźniej do 48h przed planowym rozpoczęciem wycieczki. Jeśli nie ma możliwości dokonania rezerwacji w tym terminie, to prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub osobiście w naszym biurze.
  • Opłata za wycieczkę musi być dokonana najpóźniej do godz. 18:00 dnia poprzedzającego wycieczkę. Opłaty można dokonać za pomocą gotówki w biurze Organizatora. Opłata w EURO, LEK, USD lub PLN. Płatność w innej walucie niż EURO ulega przewalutowaniu wg średniego kursu NBP zgodnego z dniem dokonywania płatności. Jeśli sytuacja uniemożliwia Klientowi zapłaty w biurze, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  • Znajdziemy rozwiązanie.
  • Przy rezerwacji grupowej wymagana jest wpłata zaliczki 20% kwoty całkowitej w momencie rezerwacji i dopłata do całości kwoty najpóźniej do 72h przed datą rozpoczęcia wycieczki.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności, jeśli Klient poda błędne lub niepełne informacje, które uniemożliwią z nim kontakt.
  • Wycieczka może być odwołana ze względu na zbyt małą liczbę uczestników lub warunki pogodowe stwarzające zagrożenie dla zdrowia uczestników. W tym przypadku Klient jest o tym informowany telefonicznie najpóźniej do godziny 21:00 dnia poprzedzającego wycieczkę. W tym przypadku Klientowi przysługuje pełny zwrot opłaty za wycieczkę.
  • Podczas wizyty w biurze nasi pracownicy udzielą Państwu niezbędnych informacji odnośnie do wycieczki i odpowiedzą na wszelkie pytania.
  • Jeśli Klient nie ma możliwości podejść do naszego biura, prosimy o kontakt telefoniczny. Umożliwimy płatność za wycieczkę za pomocą przelewu bankowego. Preferujemy jednak wizytę w naszym biurze, podczas której nie tylko będzie można dokonać płatności, ale też dowiedzieć się o szczegółach wycieczki.
  • Klient przed dokonaniem rezerwacji jest zobowiązany do zapoznania się z dostępnym na stronie internetowej Organizatora programem wycieczki, zaleceniami, minimalnym wiekiem uczestnika.
  1. Zmiany w rezerwacji:
  • Zmiana danych uczestników wycieczki jest darmowa i wymaga kontaktu z Organizatorem.
  • Zmiana wycieczki jest możliwa po kontakcie z Organizatorem. Klient zobowiązany jest pokryć ewentualną różnicę w cenie wycieczek. Nie możemy zagwarantować zmiany w przypadku braku wolnych miejsc.
  1. Miejsce wyjazdu/zbiórki oraz godziny wyjazdu:
  • Organizator organizuje wyjazdy z miejscowości Durres (dzielnica Plazh), Golem, Mali i Robit.
  • Organizator nie organizuje wycieczek z miejscowości Qerret, Spille, Karpen, San Pietro, Vlora, Saranda i inne niż podane powyżej.
  • W przypadku gdy Klient jest z innej miejscowości niż ta z której Organizator organizuje wyjazdy, wtedy prosimy o kontakt i podamy, gdzie jest najbliższe miejsce zbiórki w okolicy zamieszkania Klienta. Klient musi się tam dostać na własny koszt.
  • Odbieramy klientów tylko z miejsc przez nas podanych. Nie zabieramy nikogo na trasie do miejsca docelowego.
  • Miejsce zbiórki/odjazdu na wycieczkę jest w miejscach przez nas podanych na stronie internetowej Organizatora. Nie jest to równoznaczne z odbiorem spod hotelu zamieszkania Klienta.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawidłowej lokalizacji miejsca pobytu przez Klienta.
  • Podane na stronie internetowej Organizatora i ulotkach Organizatora godziny odjazdu i powrotu z wycieczki są orientacyjne. Dokładną godzinę odjazdu Organizator potwierdza do 12h przed wycieczką. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o niezwłoczny kontakt.
  • Jeśli Klient nie pojawi się na miejscu zbiórki w wyznaczonym czasie, grupa nie będzie czekała a autokar/minibus lub jeep odjedzie zgodnie z planowym czasem odjazdu. Wtedy nie podlegają zwrotowi koszty wycieczki i transferu.
  1. Zasady obowiązujące podczas wycieczek:
  • Organizator odmawia uczestnictwa w wycieczce Klientom znajdującym się pod działaniem alkoholu, pod działaniem narkotyków lub zachowujących się agresywnie. Zapłata za wycieczkę nie podlega wtedy zwrotowi. Jeśli Organizator zauważy, że Klient jest pod wpływem alkoholu, narkotyków lub zachowuje się agresywnie podczas wycieczki, może w każdej chwili odmówić Klientowi uczestnictwa w wycieczce. Klient wraca wtedy do swojego miejsca zamieszkania w Albanii na własny koszt i nie podlegają wtedy zwrotowi koszty wycieczki i transferu.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze, minibusie, jeepie, łodzi, statku. Nie ma też obowiązku dostarczania pozostawionych rzeczy Klientowi do miejsca Jego zamieszkania. Rzeczy znalezione/zgubione będą do odbioru w biurze Organizatora.
  • Podczas przejazdu autokarem, minibusem, jeepem podczas wycieczki obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, zażywania narkotyków, palenia papierosów i e-papierosów. W chwili złamania tego zakazu Organizator może odmówić Klientowi dalszego uczestnictwa w wycieczce.
  • Organizator ma nadzieję, że podczas wycieczek Klienci będą przestrzegać zasad wzajemnego poszanowania i wszyscy będą starać się w miłej atmosferze spędzić wycieczkę z innymi uczestnikami.
  • Jeśli Klient nie przestrzega godzin zbiórek, odjazdów, wypłynięcia, to Organizator nie ma obowiązku czekać na Klienta. Klient wraca wtedy do swojego miejsca zamieszkania w Albanii na własny koszt i nie podlegają wtedy zwrotowi koszty wycieczki i transferu.
  • Obecność na wycieczce jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu.
  1. Pozostałe postanowienia:
  • Klient w miejscu swojego zakwaterowania w Albanii ma możliwość osobistego zamówienia lunchbox na czas trwania wycieczki, jednak jego przygotowanie to już decyzja hotelu. Organizator w to nie ingeruje.
  • Organizator nie ma obowiązku zmiany w menu posiłków ustalonych na wycieczce. Wszelkiego rodzaju specjalne diety Klient ma obowiązek zgłosić w momencie rezerwacji drogą mailową lub bezpośrednio w biurze.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za źle dobrany ubiór lub niedostosowanie możliwości do trasy podczas wycieczki. Klient ma obowiązek zapoznać się z programem wycieczki przed odjazdem. Szczegółowy program wycieczki jest dostępny na stronie internetowej Organizatora.
  • Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w wycieczce tylko w towarzystwie opiekunów pełnoletnich.
  • Organizator nie zezwala na zabieranie ze sobą zwierząt na wycieczkę.
  • Wyznaczone dni wycieczek są odgórnie narzucone i nie podlegają negocjacji. Chyba, że jest to grupa powyżej 20 osób, wtedy prosimy o kontakt z Organizatorem w celu omówienie ewentualnej innej daty wycieczki.
  • Jeśli Klient rezygnuje z wybranego płatnego punktu wycieczki, np. wejście do muzeum lub lunch, to robi to na własna odpowiedzialność a koszty tych rzeczy nie są zwracane przez Organizatora.
  • Jeśli Klient zbacza sam z trasy wycieczki i rezygnuje z wyznaczonego programu wycieczki, to robi to na własną odpowiedzialność i Organizator nie ma obowiązku go szukać i zwracać kosztów nadprogramowych kosztów transportu.
  • Zmiana programu wycieczki może nastąpić w przypadku zmian pogodowych uniemożliwiających wykonanie pierwotnego programu wycieczki (opady deszczu, burze, sztorm na morzu, wysokie fale, trzęsienie ziemi, zablokowane drogi, nieprzejezdne drogi, strajki, wzmożony ruch ludzi, itp.).
  • W przypadku wycieczki do Macedonii koniecznie trzeba ze sobą zabrać paszport lub dowód osobisty ważny minimum 3 miesiące od daty powrotu Klienta do Polski.
  1. Reklamacje:
  • Jakiekolwiek reklamacje proszę składać na bieżąco Przewodnikowi/Pilotowi podczas trwania wycieczki. Naszym priorytetem, jest zadowolenie Klientów i będziemy reagować na bieżąco.
  • W przypadku gdy sytuacja nie daje się rozwiązać na miejscu, reklamacje pisemne prosimy przesłać na adres – info@orangetours.pl najpóźniej do 7 dni po zakończeniu wycieczki. Odpowiedź na reklamację prześlemy do 24h.
  • W przypadku niezadowolenia z naszych usług Klient ma prawo wnieść skargę do sądu. Właściwym do rozpatrywania sporów są sądy na terenie Albanii.